Antreprenorii spun că problemele interne şi deciziile de business sunt principalii declanşatori ai crizelor de imagine

Numărul antreprenorilor români care s-au confruntat cu crize de imagine a crescut la 68% în acest an, faţă de 60% în 2016, dar cea mai mare parte dintre ei (74%) sunt optimişti că nu se vor mai confrunta cu o astfel de problemă în viitorul apro­piat, potrivit unui studiu GMP PR realizat împreună cu CITR Group. Majoritatea (60%) consideră că la baza unei crize stau problemele in­terne şi deciziile de business, mai pu­ţin social media (26%) sau produsul în sine (14%). Deşi numărul celor care şi-au angajat intern o persoană care să se ocu­pe de comunicare a crescut de la 38% în 2016 la 47% în 2017, în conti­nua­re scenariul de criză şi manualul re­prezintă o tehnicitate intangibilă. Doar 22% au lucrat pe scenarii de posibile si­tuaţii care le pot afecta reputaţia şi doar 7% au întâlnit aceste scenarii într-un manual.

Continuarea pe ZF Corporate